Hoşgeldiniz!

Eksik parçanızı buldunuz artık sizde paylaşılan bilgilerden yararlanabilecek, paylaşımda bulunabilecek ve özel mesaj gönderebileceksiniz..

Hemen Kayıt Olmak İçin Tıklayın!

TurkNet, Yapay Zekâ Destekli Yeni Ses Analiz Aracı Harmony’yi Tanıttı

Moderatör
Ticaret Puanı: 0 / 0 / 0
Katılım
11 Haz 2023
Mesajlar
31,543

Şirketlerin müşteri deneyimini analiz etme yöntemleri yapay zekâ ile birlikte hızla değişiyor. Özellikle çağrı merkezlerinde toplanan verilerin anlamlandırılması, hizmet kalitesini doğrudan etkileyen unsurlar arasında yer alıyor. Bu alanda geliştirilen yeni sistemler, yalnızca konuşmaları metne dökmekle kalmayıp, konuşmanın içeriğini çok boyutlu olarak inceleyebiliyor. TurkNet'te bu alanda çalışmalarını ilerletiyor.​


 
Üst