Hoşgeldiniz!

Eksik parçanızı buldunuz artık sizde paylaşılan bilgilerden yararlanabilecek, paylaşımda bulunabilecek ve özel mesaj gönderebileceksiniz..

Hemen Kayıt Olmak İçin Tıklayın!

Sosisli Sandviç Yemek Ömrünüzü Kısaltıyor mu?

Moderatör
Katılım
11 Haz 2023
Mesajlar
42,646
Kötü bir haberimiz var. Michigan Üniversitesi tarafından 2021 yılında yapılan bir araştırma, bir sosisli sandviç yemenin, ömrünüzden 36 dakika kaybetmeye eşdeğer bir sağlık yükü getirdiğini ortaya koydu.Ancak bu çalışmada aslında Sakatlığa Uyarlanmış Yaşam Yılı veya kısaca DALY olarak bilinen bir ölçüt…

 
Üst