- Konu Yazar
- #1
Google "holistik" ile ilgili çok zaman önce bir güncelleme attı. Bunu net olarak paylaşmadı. Diyelim ki anahtar kelimeniz şu:
Çiğ Köfte
Ve siz de bunun rekabetli bir kelime olduğunu düşündüğünüzden çalışmalarınızı şu kelimeye yönelik yaptınız:
Ucuz Çiğ Köfte
Google botları iki kelimenin birbiriyle aşırı alakalı olduğunu düşündüğünden sizi Çiğ Köfte kelimesinde de yükseltecektir.
Bu tür çalışmaları yürütürken sadece "ucuz çiğ köfte" kelimesine çalışma yürütmemeye dikkat edin.
Örneğin;
Bağlantılarınızın %90'ını Ucuz Çiğ Köfte kelimesine alıyorsanız %10'unu da Çiğ Köfte kelimesine alırsanız burada da yükselirsiniz.
En zor kelimeyi tercih etmek yerine en kolay kelimeyi tercih ederek yükselirseniz ve sonrasında en zor kelimeye çalışırsanız mutlaka en zor kelimede de yükselirsiniz.
İyi çalışmalar, iyi forumlar.
Diğer konularıma da göz atarsanız daha fazla ilginç SEO methodu bulabilirsiniz.
Çiğ Köfte
Ve siz de bunun rekabetli bir kelime olduğunu düşündüğünüzden çalışmalarınızı şu kelimeye yönelik yaptınız:
Ucuz Çiğ Köfte
Google botları iki kelimenin birbiriyle aşırı alakalı olduğunu düşündüğünden sizi Çiğ Köfte kelimesinde de yükseltecektir.
Bu tür çalışmaları yürütürken sadece "ucuz çiğ köfte" kelimesine çalışma yürütmemeye dikkat edin.
Örneğin;
Bağlantılarınızın %90'ını Ucuz Çiğ Köfte kelimesine alıyorsanız %10'unu da Çiğ Köfte kelimesine alırsanız burada da yükselirsiniz.
En zor kelimeyi tercih etmek yerine en kolay kelimeyi tercih ederek yükselirseniz ve sonrasında en zor kelimeye çalışırsanız mutlaka en zor kelimede de yükselirsiniz.
İyi çalışmalar, iyi forumlar.
Diğer konularıma da göz atarsanız daha fazla ilginç SEO methodu bulabilirsiniz.